070909

Hej! Jag kände på mig att det skulle bli en bra dag när jag vaknade imorse, men sen kom jag på att det var måndag och då ändrades tankarna direkt. Det är inte kul att starta med matte på en måndag morgon, och framförallt inte med vår lärare. Och det blir ju inte bättre när man vet att svenska och historia väntar efter rasten, pain.. Skönt att denna dag är avklarad i alla fall, är ju en hel vecka till nästa liksom! Efter skolan så följde jag med Jennifer till centrum och mötte upp Pålle. Jennifer skulle köpa nagellack vilket slutade med att jag fick bestämma åt henne och betala annars hade vi väl stått kvar där fortfarande. Tog sedan en tur till Outlet och kollade lite. Vi missade bussen med en minut så vi gick in på sängbutiken Sova och testade alla sängar, gudomliga! Om jag inte hade en familj och en mage som blir hungrig så skulle jag ligga där tills jag dör.. Jag ska ha en Hästens med massage när jag blir stor! Haha, keep dreaming...?
Nu är det dags att ta på sig rollen som pluggis, puss!

 
Haha sötnosar..


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0