12 septemper

Hej! Gles uppdatering på en lördag visar att man faktiskt har ett liv och inte har tid att skriva. Men så är inte fallet för mig, har legat hemma hela dagen och degat framför datorn. Snackat med en och samma person sedan halv tolv imorse, haha tröttsamt? Sällan! Har hunnit med att äta pannkakor två gånger också, stressigt liv in my ass.

Är hemma hos pappa nu, har hunnit vara här i en halvtimme ungefär. Är hundvakt åt mina små godingar! Dock är det inte så roligt på en lördag kanske, men som sagt så har jag inget liv så whatever.. Måste ut och rasta dem nu, undra om man kan lära dem rasta sig själv som en människa? Det är ju liksom ingen som följer med mig på toa och plockar upp efter mig. Fast det kanske är lika bra det? Haha..

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0