Idol is back!

Ursäkta för sen uppdatering, men jag haft det körigt idag/kväll.. Efter skolan drog jag direkt till pappa och gick ut på en långpromenad med hundarna, sedan gick jag hem och pluggade lite innan maten. Var inte hemma igen förrän halv nio och då kom jag på att det var idol. Det får man inte missa! Så jag fastnade framför de och glömde helt bort att plugga. Och nu ligger jag här och grubblar över hur jag ska klara mina läxförhör imorgon, kanske någon som kan smsa mig svaren? Bingo!

Nej nu måste jag plugga som fan i typ fem minuter innan jag ska kolla på two and a half men och sen sova. Puss!




Jennifer åker till Gran Canaria imorgon, och jag kommer sakna henne grovt! <3


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0