Skogsmullar!

Hej! Jag lever.. Nej men orientering gick awesome och vi hittade alla kontroller på skaplig tid. Två timmar senare står jag och Jennifer i köket och lagar en redig lunch som består av quesadilla och korv&makaroner haha, lyx eller? Efter det så har vi försökt oss på svenskan i ca fyra timmar, det var inte lätt kan jag säga er! Lite engelska har vi även hunnit med. Jag tycker att vi är ganska aktiva i vårt arbete..

Nu sitter jag här själv och ska väl försöka skriva en summary på engelskan och sedan göra matteläxan. Ska ju till Uppsala på fredag till söndag så då blir det inget plugg inte! Längtar.. Och apropå det så måste jag ringa far min så han kan köpa en biljett till mig haha. Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med innan, dock kommer jag inte ihåg vad det var.. Puss! 

  

  
Tre bilder från idag!


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0