Torsdag

Hej! Sitter  i datasalen igen, har slutat men jag och Jennifer sitter och kollar på folk på facebook haha. Skoj!
Vi börjar igen 13.25, undra vad man ska göra tills dess för att fördriva tiden? Snacka skit eller plugga?

Efter skolan ska jag hem, byta om och sedan åka till pappa. Ska försöka komma igång med träningen igen så jag ska göra ett försök. Blir väl en kort joggingrunda med hunden.. Sedan ska jag boka billjett till Uppsala, eller pappa ska.. Längtar till imorgon! Sitter och smsar med Merit nu, och planerar lite..
Blir väl även lite plugg ikväll, matte bland annat, så man slipper sitta med det på söndagkväll när man kommer hem.

Nej, nu är det dags att roa sig lite. Blir lite Powerpool på jesper.nu. Hörs ikväll, puss!


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0