Frossa och förlust

Hej! Dagen började med lektion halv nio, vi hade 'labbtimme' och det var inte så roligt. Vi skulle hålla på med en degklump och massa skit. Låter kul right? Efter lektionen skulle jag och Jennifer hem till henne. Men efter några dampanfall på busshållplatsen utanför skolan, och några dampanfall på bussen så hamnade vi i Viksjö centrum och skulle köpa köttbullar. Men eftersom att varker jag eller Jennifer jobbar så frågade vi hennes syrra om vi kunde få låna pengar så vi slapp svälta. Fick med oss lite godis därifrån också, illa.
Till slut klev vi in innanför dörren hos Jennifer och skyndade oss in i köket för att tillaga våra köttbullar, plus makaroner då såklart. När vi hade kastat i oss maten slängde vi oss över efterrätten, godiset (+ hembakt äppelkaka). Vi åt så mycket att vi inte orkade gå på svenskan, plus att vi hade någon form av läxa som ingen fattade. Vid fyra tiden åkte vi tillbaka till skolan för att tömma skåpen på böcker, pluggisar som vi är tar vi hem allt och pluggar på helgerna... Sedan var det snabba ryck hem för att duscha och äta igen..
Ingen vila ingen ro! Vid sjutiden kliver jag innanför dörren hos pappa och rusar till tvn, kvartsfinal mellan Sverige-Norge är inget man vill missa. Men ack ack, vad dåliga Sverige var. Man skämdes över att vara svensk under de 90 minuterna som matchen pågick. Katastrofalt! Hoppas att herrarna har bättre tur i deras vm-kval imorgon mot Ungern. Gissa vem som kommer sista klistrad framför tvn? Och gissa vilka som åkte och köpte mera godis i halvlek? Väldigt illa, det blir nog milen för mig nästa vecka skulle jag tro. Haha bullshit, men fan vad jag måste träna för att bli av med alla kilon jag lagt på mig idag..

Oj, nu blev det så långt att mina ögon håller på att gå igen. Så nu ska jag sätta på en bra film och sedan sussa sött, puss!


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0