Ledig imorgon

Hej! Träningen blev aldrig av, började regna när jag tänkte gå ut. Så istället placerade jag mig framför datorn igen. Har faktiskt pluggat lite, tro det eller ej. Tänkte att jag inte ska vara ute i sista minuten som jag alltid är.
Träffade även Erica en liten stund efter maten, var förbi henne och lämnade hennes CD-skiva med gamla bilder. Finns många godbitar på den CDn må jag säga.

Varför jag fortfarande sitter uppe fast klockan är halv ett är för att jag är ledig imorgon, wiho! Det var studiedag av något slag. Alltså kan jag vara uppe hur länge jag vill och ändå sova ut ordentligt. Ska ta hundarna på lunchen också, så jag får komma ut och röra på mig. Kanske ska springa då? Vi får se...

Men nu ska jag avsluta det jag håller på med och sedan sova. Puss!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0