Bajs på onsdagar..

Tjobabeluuu.. Det regnar, vilket betyder att jag blev blöt när jag gick hem och frös om mina små fossingar. Stackars mig!
Spanskan idag var värdelös, vi kollade på film och Jennifer var inte där (vilken tur att du kommer imorgon). Jag smet lite tidigare för att träffa bebis som hade gått vilse på skolgården.
Svenska provet gick åt helvete, och jag säger det igen. -Varför ska man lära sig något man redan kan? Jag kan prata, skriva och läsa redan :s

Nu ska jag plugga som en gris, eller hezt. (Saknar mina bebos too much :( ). Matte- och geografiprov imorn, wish me luck. Sedan ska jag till snobbstället Djurshom på kalas.. Åh, vad stressad jag ääääär! See you later alligator!


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0