En berättelse om berättelsen

"Puh såg på sina två tassar. Han visste, att en av dem var den högra, och han visste, att när man hade beslutat sig för vilken som var den högra, så var den andra den vänstra, men han kunde aldrig komma ihåg, hur man skulle börja."

Haha det måste vara jobbigt att vara en sådan korkad liten björn. Vilka problem man skulle haft om man var så dum, man skulle ju inte klara sig i välden.
Själv känner jag mig faktiskt lite korkad just nu. Jag ska skriva en enkel mening på engelska, men för mig är den jävligt svår. "Det är en berättelse om två personer som övervinner alla hinder för kärleken." Hjälp mig?
     Btw så älskar bara älskar jag den nya Coca-Cola reklamen, den är så julig och jag blir lika glad varje gång jag ser den. Den får mig att längta efter julen lite mer varje gång. Men snart är den här..
     Nu måste jag tänka på refrängen. Vi hörs imorgon!

P.S. Sara, du måste bestämma dig om du vill ha en blå eller en röd hund i julklapp!


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0