Ett fyndigt ord bevisar ingenting

Efter mycket om och med så är jag äntligen klar med
min bokrecension på engelska. Det tog tid och jag är fortfarande osäker över vissa saker. Om jag har stavat rätt? Om jag har skrivit bra? För kort eller för långt? Ni vet de vanliga frågorna.. Man är orolig över att man kanske har gjort fel, och jag vill verkligen ha
ett mvg..

Det är väl det jag har gjort ikväll förutom att tjafsa lite med pappa, tagit en promenad med Disa och rensat kattlådan. Jag säger bara fyfan vad en katt kan skita alltså, det stank så in i norden..

Nej, nu ska jag finslipa lite på recensionen sedan så ska jag plugga in några enkla begrepp i geografi. Kanske att jag kan somna i tid idag så jag slipper vara
en surig kärring imorgon.
Sounds good to me!


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0