Min sista kväll i Sverige 2008!

Hejsan! Hann inte uppdatera igår tyvärr. Hade fullt upp men att packa och gosa med hunden. Stackarn som kommer vara utan mig i över tre veckor. Buhu.. Har nästan packat färdigt med den är lite kvar, allt smått som man använder varje dag. typ smink och sånt.

Vet inte riktigt vad som har hänr med mig men jag var uppe klockan sex imorse (frivilligt). Var i skolan runt sju för att kolla på lucia, men ack ack vilken katastrof! Alla låter var omgjorde, lucia tappade texten och det fanns inga tomtar! Usch vilken besvikelse, hade hellre legat och sovit om jag vetat att det skulle bli sådär.

Har datakunskap om 2minuter också, och min lärare är lite tjurig av sig.. You know, gamla tanter som inte fått sig ett ligg på länge.. Hahah.

Efter skolan så ska jag in till stan och träffa Adam en stund, sedan ska ajg hem en snabbis (kanske skriver då). och efter det så ska jag och Jennifer ut och röja stan. Det är min sista kväll i Sverige, så  jag måste ju göra något av den då.
Åker imorgon bitti klockan sju, men vi hörs innan dess. Puss sålänge!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0