Alla barn har rätt till sina hemligheter

Först vill jag passa på att gratta en viss liten person. GRATTIS FELAN! :D <3
Hur känns det att äntligen fylla 10 år haha? Bilden är från hennes fjortistid, det var minnen det!

Sedan vill jag berätta om min händelserika dag. Den började klockan 07.15 imorse när julkalendern började, och självklart var jag ju tvungen att kolla på det. Men bara namnet säger ju väldigt mycket, skägget i brevlådan, hur bra låter det liksom?
Idag har jag garvat så jag nästan kissat på mig också, väldigt mysigt. Spelat in videos och röstinspelningar, tagit bilder och mms:at med Jennifer. Ojojoj, säger jag bara. På matten satt vi bara och larva oss hela timmen, så skönt att slippa jobba. Samma sak på svenskan..
Men nu måste jag läsa min engelska novell så jag blir klar till torsdag. Har halva boken kvar haha, men vi hörs senare!

En bild från vår roliga dag!

Lämna avtryck
Postat av: jennifer

I'm soo sexy..

2008-12-02 @ 17:06:24
URL: http://glasspastej.blogg.se/

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0