Jag känner mig hjälplös..

Har precis lagat mat och bakat lussekatter så duktig som jag är! Och nu ligger jag här och tårarna bara rinner, usch för lök..
Känner lite ångest också för jag måste plugga, men jag har ingen lust. Jag måste packa och städa men jag har ingen lust. Jag vill bara åka härifrån och lugna ner mig lite. Komma ifrån slasket, mörkret, stressen, problemen och skolan.

Idag var den onödigaste dagen på länge, jag fårstår inte vad man ska göra i skolan när man ändå inte gör något vettigt på lektionerna. Efter skolan så kom Eric hit, det var tusen år sen vi träffades och umgicks på tu man hand. Det var trevligt, men väldigt mycket smärta haha.. Du vet vad jag menar.. Stackars han som kommer sakna mig så mycket.
Kan inte fatta att det bara är 87 timmar kvar tills jag kliver på planet till paradiset. Börjar få lite resfeber.


 




Jag känner mig hjälplös, hjälp mig hjälpa dig.

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0