Från fredag till lördag

Igår efter skolan var jag som sagt i simhallen, det var inte lika roligt för de hade inga bollar i poolen (a) haha..

Det var också massa små skrikande ungar där som jag hatar väldigt mycket.. De springer in och ut i bastun, skriker och larvar sig.. BLÄ!
Vid tre så var jag hemma och sprang runt som en galning mellan badrummet och mitt rum. Fick veta att jag skulle fixa mig och vara hos Felan kl. 5.. Fast som tur va så fick jag skjuts av brorsan. Det var lite segt i början av kvällen men när alla hade kommit så var det roligt. Någon däcka, en annan spydde (tror jag) och lite annat. Brorsan hämtade mig vid tolv men då var jag tvungen att följa med han till donken -.-
Vaknade halv ett imorse, tror inte jag har sovit så länge på flera år. Det var i alla fall underbart skönt.

Funderar på att städa mitt rum nu, och börja fundera på vad jag ska ha med mig till Mexico. Det är ju bara en vecka kvar :D:D:D Hörs senare!

   


Lämna avtryck
Postat av: jennie

oooh porriga bilder ;)

2008-12-06 @ 16:30:56
Postat av: angelica

men jag e ju sexigast!

2008-12-06 @ 17:02:26
URL: http://angelicasundman.blogg.se/

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0