Nedräkningen har börjat..

KEVIN ÄR IDOLERNAS IDOL, 2008!



Jag visste det! Jag visste det hela tiden. Kevin är den nya idolen och jag kommer ladda ner alla hans låtar. I promise! Btw så ska jag gå in på tele2.se och ladda ner vinnarlåten nu, maha. Gud så bra han är alltså, jag blev nästan som psyktjejen som skrek efter johan, fast jag satt och tjoade hemma i soffan haha.

Jag och Jennifer hade inte den bästa kvällen. Det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, det regnade - vilket betyder att alla sitter inne och degar framför tvn och resten satt i Viksjö och kolla när massa ungdomsband spelade. Så vi traskade runt lite i Jakobsberg C själva i regnet. Patetiska jävlar vi är alltså, one of a kind!

Nu känner jag hur fjärilarna i magen börjar vakna till liv. Är så spänd inför morgondagen så det är inte klokt.
Men nu måste jag faktiskt försöka sova, så att jag inte missar planet imorgon. Det skulle ju sitta fint. Men jag skriver igen innan jag åker. Sista inlägger i Sverige då 2008, oooh låter som om jag ska vara borta i evigheter haha. Men vi hörs imorgon, sov gott!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0