Awesome day

Sorry för att jag inte har skrivit, men jag har inte haft tid. Hela dagen har jag varit fullbokad (något som nästan aldrig händer). Först så bakade ju jag och Jennifer på morgonen. Pepparkakorna blev äckliga och fula, förutom Jennifers snopp såklart! Runt två så åkte vi till Jakobsbergs sporthall och skulle kolla på match. Henrik Larsson spelade you know. Han satt precis framför mig och luktade svett nästan hela matchen (awesome) och stackarn blev fotat av alla inkl. mig. Tror jag har mer än 20 bilder på honom, haha scary jag är! När matchen var slut så gick vi till station direkt (lite avis på Jennifer som stannade och fick krama Henke). Hem och käkade och fick massa grejer, Xide och lite andra saker.. Ny mobil har jag också, ÄNTLIGEN!
Amanda och Erica kom hit vid åtta så vi myste lite framför lilla melodifestivalen och datorn, Idol hemsidan såklart.. Lilltjejen på Idol som svimmade för Johan, så pinsam! Facebook var såklart också en sysselsättning under kvällen.
Men nu ska jag sätta på en film, eftersom att det int går några bra program den här tiden på dygnet..
Alla bilder lägger jag in imorgon (idag, söndag) så får ni se.

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0