Blod, svett, skratt och tårar..

Hej! Ursäkta för min dåliga uppdatering, men jag har inte haft orken att skriva. Har varit helt utmattad sen i söndags, kanske beror på festen. Hm.. Det måste vara det haha..

I lördags var det hur kul som helst, det var i alla fall vad jag tyckte. Hoppas alla andra tyckte det också (?)
Folket började droppa in runt halv 9, lite sent tyckte jag för det var inte fören runt tio kanske som det började hända lite saker.. Haha kommer inte ihåg så mycket men man kan väl säga att det var allt ifrån blod, svett, skratt och tårar.
Låter kanske inte som en bra kombination, men jag stog för tre av dom x) haha.. Lyckad eller?
     Dagen efter var inte lika kul! Vaknade av att pappa hade kommit hem. Jag hade rivmärken över armen, magen värkte och huvudet höll på att sprängas. Vad fan gjorde jag igår? var min första tanke. Mådde inte bättre av att jag fick flera utskällningar haha.. Men sådant får man väl tåla när man har fest. 
När jag skulle dra med Jennifer, Adam, Lager och gänget ner till centrum och käka fick jag i mig en tugga av korven innan jag var tvungen att fly grillen. Inte så lyckad som sagt.. När jag kom hem igen gick jag och la mig och sov resten av dagen. Men det var värd det, så kul som jag hade det i lördags! Haha.. Tyvärr så har jag lite för många bilder för att kunna välja vilka jag ska lägga in. Så det blir bara ett smakprov. Här är några av tjejerna i början av kvällen.


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0