Brown sugar

Vi börjar med idag. Idag skulle vi haft SH-prov men vår lärare flyttade det så snäll som han är!
Haha lilla PG. Det blir nästa torsdag istället, så man kan ta det lite lungt med det nu. Skönt!
     Vi slutade tidigare idag också, så när jag hade vart hemma i någon timme så började jag bli väldigt uttråkad. Kollade självklart på OC men är på sista avsnittet, så jag måste höra av mig till Erica typ nu :o  Ska njuta av det sista avsnittet ordentligt, och sedan sörja.. Haha. Som sagt så hade jag väldigt mycket tid över så jag läste Naturkunskap (chockad över mitt beteende), och nu sitter jag med en choklad ansiktsmask. Den luktar choklad så jag blir jättesugen på att slicka lite runt munnen, haha. Ska väl också fixa naglarna snart också, men alla har gått av så som ska bara målas och finslipas.


Morgondagens planer!

Imorgon efter skolan så ska jag och Sara (kanske Malin) iväg till Veddesta och ta hål i örat. Jag är så rädd, kommer säkert börja gråta. Ska ta mitt sjätte hål (haha), där uppe denna gång. Sedan ska jag köpa färg, ska slinga blond. Jennifer ska hjälpa mig, haha det kanske blir en ny psykvideo då Jenni, vad säger du om det?
Sedan ska jag färga och slinga Malins hår, vi får se hur det går.
Efter det vet jag inte riktigt vart jag ska, det är därför jag skriver allt detta nu. Kanske inte kommer hem imorgon över huvud taget, haha (hoppas jag).
På kvällen är det KARAOKE NIGHT hos Jennifer, är fett taggad för lite Abba! Eller rättare sagt mycket Abba.


Men nu är det dags att tvätta bort brownie masken..  


Lämna avtryck
Postat av: jennifer

haha ja det måste det bli! ;)

vi får se till att dom köper abba singstar!

2008-11-20 @ 21:46:32
URL: http://glasspastej.blogg.se/

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0