Dags att ladda batterierna

Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på min nya favorit låt, Alexander Konstantoulas - I'm sorry. Jag ryser nästan varje gång jag hör den. Om den fucking värdelösa juryn hade tagit med honom i Idol istället för Lars-bögen så hade han och Kevin slagits om 1:a platsen, jag svär! Och han är ju så mullig och söt också (a) haha..
Ikväll är det dags igen och som vanligt så är det Kevin som kommer få taket att lyfta. Jag har aldrig varit ett fan när det gäller Idol men i år har jag följt nästan varenda program. Haha jag undrar vad det beror på.

Idag har jag varit ledig från skolan för att gå på begravning. Men jag kan säga att jag hade hellre hade gått i skolan. Usch så sorgligt det var, och jag som är en sådan gråtkärring. Haha det var tungt! Men det värsta är väl att det inte är sista gången det är begravning. Snart kommer väl alla äldre dö som äpplena fallen från träden på vintern.

Men nu är det dags att börja tagga iför Idol, heja Johan (bara för att Adam tycker om honom så mycket :) <3) !


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0