Den som väntar på något gott..

.. väntar aldrig för länge..

" Vi skulle till Tutankamon, och guiden skrek come on come on. men någon jävla tutta såg jag inte röken av. det var öken."

Citat av kusins låt, hon tyckte den var superkul. Men jag förstår inte vart i texten humorn är?
Det är konstigt, jag börjar tro att dom lever att annat liv där uppe i norduppland. De kanske bor i tält och jagar björn för att få mat och kläder. Men vad vet jag, jag måste nästan åka upp och hälsa på för jag saknar dom små bönderna så mycket!

Magen låter fast jag precis har ätit (?) den har en tendens att göra det. Kanske försöker den prata med mig eller så tänket den bara högt. Den kanske mår illa efter mina sockerfria godisar eller av alla PEZ jag har ätit. Haha vilka tankar jag har alltså.. 

Om 24 dagar sittet jag på flyget påväg till Mexico, eller så kanske jag redan har mellanlandat i Chicago. Längtar så mycket, en månad utan snö, skola, problem. Jag är fri helt enkelt!

       

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0