Frivillig ensamhet är frihet

Den här dagen har varit väldigt seg. Man är ju inte så sugen på att gå ut när det är snöstorm. Så det har bara varit mys under täcket halva dagen, sedan var jag tvungen att packa och åka till mamma. Inte har man gjort någon nytta heller idag, förutom att plocka ur diskmaskinen och pluggat. Men det är väl förståeligt en sån här dag?
Nu väntar jag bara på morgondagen då snöstormen har lagt sig och snön bara ligger som ett vitt täcke över marken, då är det härligt med vinter!
Sitter just nu i soffan med mamma och Jacob och kollar på nyheterna. Eller dom kollar och jag sitter vid datorn. Är så fruktansvärt uttråkad, vad kan man göra en söndag kväll som denna? Måste hitta på någonting nu, vad som helst. Hörs imorgon!

hejfisen.bilddagboken.se

"Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex."


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0