Glasögonorm

Hejsan,

egentligen så borde jag plugga nu, stenhårt! Men jag har ingen lust.. Hur kul är det att läsa om något man ändå inte fattar? Haha.. Så istället så kollar jag på vänner - ett av favoritprogrammen, håller på att skratta ihjäl mig.

Och till min stora skräck så behöver jag glasögon, (linser!!!!!!!!). Jag som alltid har haft fobi för att få de, och helt plötsligt så är man blind.. Det var ju supekul, ha-ha-ha.

Är ledig imorgon också, underbart! Fast kanske inte om man tänker på varför jag ska vara ledig. Det är nämligen begravning, på Södermalm. Då ar det inte lika underbart längre, alla runt omkring en kommer sitta och storböla.. Usch, hatar sådant! Men det är bara att bita ihop.
Dags att plugga nu!


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0