Jag är fläckvis intelligent

Lika snabbt som snön kom försvann den.. Typiskt, det var precis likadant förra året. Men det är väl ändå lika bra, åker ju snart så det skulle vara skönt att vara utan snö tills dess. Sedan blir det sola, bada och shopping som gäller i en månad. Så underbart det ska bli!

Så vad har hänt idag? Jo, jag gick upp imorse vid sju och hoppades att det var en dröm och att jag skulle få sova lite till. Men så  var det inte. Idag kom Jennifer i tid också för första gången på länge på måndagmornarna. Haha grattis till dig! På den ljuvliga håltimmen satt vi och diskutera våra framtida planer/resor. Längtar redan tills vi tagit studenten maha.
Efter svenskan gick vi hem till mig och kollade på massa bilder och skrattade så att vi grät. Min historia var så bra att jag höll på att kissa på mig. Ojojoj, hick!

Som ni alla vet så har jag inget liv längre och måste därför plugga nu.


Lämna avtryck
Postat av: jennifer

haha ja grattis till mig! (a)

ja shit va roligt vi hade det igår asso, inte ofta man damphickar en hel dag typ.. ^^

2008-11-18 @ 21:07:08
URL: http://glasspastej.blogg.se/

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0