Jag är pank

Tjooooooooooooooooo! Oj, haha här överdriver vi..
Hade bara en lektion idag, Samhällskunskap, och det enda vi gjorde var att sitta och prata. Det känns ju superviktigt att gå dit då -.- men om jag vill ha studiebidrag så måste jag gå på alla lektioner, suuuug! Började klockan 12.40, men slutade typ en timme senare. Då gick jag, Jennifer och Sara till Jakobsberg för att shoppa, men till min stora förvåning så var jag pank! Saldot visade 37 kr, haha så lite pengar har jag inte haft sen jag föddes. Då blev jag väldigt ledsen och gick hem till Jennifer och hämtade pengar och gick och åt pizza. Höll på att spy efter, och jag är fortfarande supermätt.. Men nu ropade pappa att det är mat (a) hihi, vi hörs!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0