Jag vill flytta hemifrån

I förra inlägget skrev jag att vi hörs imorgon, men jag ångrade mig. Har ingenting att göra nu när mamma har gått och lagt sig. Egentligen borde jag också det, men jag är så uppe i varv just nu. Jag har fått för mig att jag vill flytta hemifrån nu och har kollat på lägenheter i över en timme nu. Hittade en jättefin, en billig trea. I want it so bad! Men jag vet att det inte kommer hända. Vill bara ha ett eget ställe som jag kan måla i vilken färg jag vill, möblera hur jag vill, städa/tvätta när jag vill, äta när jag vill. Ingen som tjatat eller klagar på något. Bara jag och min egen lägenhet, och en rumskompis såklart. Måste ju ha någon som betalar halva månadskostnaden haha. Låter det inte underbart?
Det är inte så att jag inte trivs hemma, för det gör jag. Jättemycket! Men ibland önskar jag ändå att jag hade något eget. Vill bli vuxen nu, men bara tillräckligt.

Lämna avtryck
Postat av: Merit

vill ha en rumskamrat? du har ju fan en här! vi ska ju flytta ihop!!!

2008-11-24 @ 09:03:28

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0