Livet är en prövotid före paradiset

Denna kväll har jag mest spenderat i soffan med bror. Vi har kollat lite på serien Chuck (grymt rolig), lyssnat lite på musik och självklart läst massa bloggar haha.. Han satt och kommenterade vad han tyckte om alla, vilka som var snygga/fula m.m. -.-
Sedan har jag varit lite kreativ också, jag har nämligen lagat min jacka som jag skulle gjort för hundra år sedan. Allt har jag hunnit med idag som jag inte gjort alla andra dagar, kan det bero på att alla proven är slut snart!? (yeees!) Det känns så skönt när man kan släppa allt och bara luta  sig tillbaka, känna att stressen övergår till lugn,
Kollade själklart också på mitt favoprogram Du är vad du äter. Det är så roligt att det alla feta människor när de bantar haha.
Har precis lärt mig hur man lägger in youtube-klipp, så nu har jag lagt in min nya favolåt med Idol-Alex (a)
Han va så söt och sjöng som en gud, så han borde vart kvar i Idol istället för Johan och Robin.. Jag blir så upprörd!




Men nu ska jag stänga av datorn, fixa mig sedan flyga i väg till drömmarnas land.. Haha så fag!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0