Lördag means partyy

Godmorgon! Idag kände jag att jag kunde sova hur länge som helst, men nej nej då ringer telefonen. Först ringer Erica vid tio sedan tjugo minuter efter ringer Amanda, och sjövklart gick det inte att sova om efter så det vara bara att stiga upp. Upp och göra frukost för att sedan gå och lägga sig i sängen igen och kolla på OC s2, superduper bäst!

Idag ska jag städa och fixa lite här hemma innan alla kommer ikväll. Typiskt att jag åker på skitgöran, det blir ju jag som måste städa efter också.. -.- Haha.. Men nu ska jag väl kliva upp på riktigt och gå och ta en långdusch, mhmmm..

 

Lämna avtryck
Postat av: hej

VILL SE BILDER FRÅN IGÅÅÅRÅ!!!

2008-11-09 @ 16:46:34
Postat av: hej

VILL SE BILDER FRÅN IGÅÅÅRÅ!!!

2008-11-09 @ 16:46:45

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0