Man blir snäll av pepparkakor

Hejsan! Jag har inte riktigt vetat vad jag ska skriva idag så det har inte blivit av. Men nu skriver jag ju i alla fall, haha.
Idag var jag ju i simhallen, ojojoj vad kul vi hade det! Haha vi bastade typ 20 ggr, så vi såg ut som russin allihopa.

Har kollat lite på Idol och CSI nu på kvällen, och nu väntar jag på Idol resultatet. Ut med Johan! Efter det så ska jag väl sova antar jag, måste ju vila upp mig inför imorgon. Då ska jag och Jennifer baka pepparkakor, Så vi blir lite snällare hihi. Sedan vid tre så ska vi till Jakobsberg och kolla på Järfälla IBK vs FC Helsingborg. Henke Larsson spelar ju, så det kan man ju inte missa! Vi får väl hoppas att han får spela massa.

Men nu ska jag kissa, innan det blir blött i sängen (!!!) Hörs imorgon!

Lämna avtryck
Postat av: jennifer

Du är så fresh fia, haha.. ^^

see you tomorrow!

2008-11-28 @ 22:50:24
URL: http://glasspastej.blogg.se/

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0