Snö så långt ögat ser

Godmorgon! När jag vaknade imorse så snöade det inte, då tänkte jag 'yes' det blir en fin dag idag. Men nej, sedan börjar det snöa igen... Räcker det inte med snö nu?
Nu sitter jag och funderar på vilka kläder jag ska offra till snöguden, eftersom att jag kommer vurpa flera ggr idag. En bra gissning. Ligger 45min före planerat, så jag vet inte vad jag ska göra nu. Kanske ska läsa lite så jag kommer ifatt med engelskaboken. Eller så kanske jag ska ringa Jennifer och störa (?) Vi får se vad det blir. Idag ska jag nog tvinga ut henne och Sara till Jakobsberg och köpa skor, och kanske göra en snöängel på vägen..
Ha en snöig dag så hörs vi senare!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0