Snön är här

I morgon börjar skolan igen och jag är inte taggad. Vill bara ligga hemma och inte göra någonting hela dagarna, i love it!
Men jag vet ju att jag inte kan, jag måste plugga som en gris. Men jag har ingen lust, jag skjuter bara upp det hela tiden.
Egentligen har jag inte tid att bloggas just nu heller men jag känner ändå att jag måste. Får väl ligga uppe hela natten sen och plugga.

Idag kom första snön för denna höst och det känns skönt att slasken försvinner (hoppas jag) men det blir också kallare och det är negativt. Jag var till och med ute och traskade när det var som mest storm. Haha. Men nu måste jag verkligen plugga så jag får gå och lägga mig snart.




Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0