The day before tomorrow

Hela den här dagen har varit kaos aso, haha.. Först var jag och Jennifer i Barkarby och hämtade dampet till hund, sedan hem och fixa designen på Jennifers blogg. Helt plötsligt sa Adam att han var påväg in till stan och då blev det snabba puckar, rush till bussen (som självklart var försenad). Väl inne i stan så träffade vi Adam en stund och lämnade grejer och pratade lite, om mitt lilla party bla. Sedan iväg till Åhlens och köpa hårfärg och ett snabbt stopp på donken. Sedan dess har vi varit i badrummet och larvat  oss hhaha.. Fy fan aso, Jennifer höll på att kissa på sig (på riktigt) i mina brallor!

Nu är allting fixat till imorgon, det känns så jävla skönt! Nu är det bara att luta sig tillbaka och ta det lungt resten av kvällen.
 

Jennifer på donken..


Ny hårfärg, vad tycks?

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0