Tillbaka med nya krafter

I'm back!
Jag är nu tillbaka efter min lilla paus med nya krafter, det känner superbra. Som ni kanske vet så har jag mått dålig de senaste dagarna men det blir bättre för varje dag som går. Men jag har ju OC så det är klart jag överlever!
Men nu är jag i alla fall igång igen, med nya "intressanta" saker att berätta om mitt liv. Haha I know you love me!
Jag har inte så mycket att berätta om min vecka då jag var borta, men jag kan säga att jag bara har varit hemma, fällt en tår då och då, umgåtts med familjen och bara myst.. Lite kvalitetstid med mig själv och Nalle Puh haha..

I söndags så var mamma och några här och firade mig, och då fick jag en ny dator! Woho, så nu är jag redo hela tiden!
Det var väl allt för stunden, men jag kommer tillbaka senare och lättar mitt hjärta om jag har något att fylla bloggen med.

ps. JAG FYLLER ÅR IDAG! :D


Tårtan mamma bakade till mig!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0