Flashbacks..

Hola! Kom hem för ett tag sen och har bara hunnit städa och duscha.
Åkte till Gustavsberg imorse onödigt tidigt, gick runt i lite affärer och käkade pepparkakor (yummie!). Sedan åkte vi ut på lidingöööö och kollade på dans. Lovisa lilla sötnosen dansade. Efter det så var det raka vägen hem till familjen Brick och käka middag och efterrätt.. Btw Jennifer, jag åkte förbi elverket. Flashbacks haha?
Det har i alla fall varit en awesome helg igen, hoppas nästa blir lika bra. Det är upp till dig Felan!
Några bilder från min awesome helg! Men nu har jag inte tid att skriva mer..

    

    



Lämna avtryck
Postat av: angelica

ska göra mitt bästa :)

2008-11-30 @ 22:12:35
URL: http://angelicasundman.blogg.se/

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0