Ny design!

Just nu ligger jag i sängen med datorn i knäet och pratar i telefon med Eric.. Haha vilken het diskussion vi har alltså, man märker att vi inte pratar så ofta. Så roligt vi har det! I miss him very much, vilken tur att han ska komma hit på lördag då (troligtvis). För jag ska ha födelsedagsfest :)  ska bli jätteroligt..

Efter skolan idag så drog vi förbi jakobsberg och kollade lite efter festklänningar, men det var väldigt dåligt med det. Så det blev lite fika istället, dounats från Konsum haha.. Tjockisar I know.
Var förbi Erica idag också och hämta säsong två av OC, jag tror att jag slagit nytt rekord i att titta på en säsong, sex dagar! Wohoh...

By the way, har ni sett min nya superfina design?  Jag är supernöjd verkligen, så jävla skönt!
Har kämpat med den där jävla designen jag vet inte hur länge och nu är den äntligen bra. Så nu kan jag andas ut igen.


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0