bara 22 dagar kvar

god kväll!
idag vaknade jag vid tre och var jättepigg och tänkte plugga lite, var ju supernervös inför provet idag!
men det behövde jag ju inte vara för det gick faktiskt riktigt bra, det kändes ju som de iaf. jag kan ju ha alla fel sen haha, men vi får hoppas att jag inte har det. hade också svenska läxförhör som gick betydligt svårare, jag fårstår inte riktigt hur våraan lärare tänkte när hon tog ut citt hur boken vi läst. det var typ som om att hon trodde att vi kunde varenda ord i boken utantill :s  och det är ju praktiskt taget omöjligt!
efter skolan, så gick jag och jennifer till jakan och köpte mjukglass, mums! jag har inte ätit det på hur länge som helst, ååh gud vad jag har saknat mjukglass. det måste jag äta oftare, när jag inte bantar så klart. som typ är hela tiden men det gör inget haha.  hade turen att träffa mamma där ockå så jag slapp ta bussen hem, skullle ju ändå till henne så det blev perfekt!  har bakat äppelkaka och hjälp till med maten, mexicansk tacos yummmi!
pappa + styvmmor kommer snart också, det är party party!  det är ju så att min älskade bror fyller 18år idag, myndig liksom.  hoppas mamma skickar ut honom snart hahah (a)  jag vet inte vad jag har köpt till  honom för att det är pappa som skulle köpa något åt mig till honom. hahah jag blev tvingad att ge honom en present. -.-
och snart fyller jag år!  bara 22 dagar kvar. jippi, 4 november! glöm inte det! jag ska kräva att bror köper nåt till mig fan..

men nu måste jag sluta skriva, skriver senare. puss!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0