film film film

kom hem för en stund sedan, och har hunnit duschat och ätit sen dess.
matchen var grymt bra, och vi hejade fram kallhäll till hela tio mål, pappa gjorde ett. *stolt* 
haha pärran är dock lite bättre han gjorde några fler mål. det var trevligt att träffa mandis, vi pratade väldigt mkt om allt. hihi. kanske lite för mkt till och med?!

men nu ska jag fixa mig, sedan gå och lägga mig och kolla på i hennes skor, har redan missat en halv timme, så jag är väldigt ledsen. och imorgon har jag två timmars hål så det blir väl så att jag och jennifer går tilldatasalen som vanligt nu för tiden för att blogga lite haha. sedan ska vi ju också till jakan och köpa lite saker och äta. förstår inte hur vi ska hinna med allt? 


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0