gårdagens berättelse

godmorgon!

jag var i täby igår med jennifer som kanske märkt eftersom att jag inte skrev på hela dagen. vi kom tid ungefär halv ett och åt på donken efetrsom att vi höll på att svälta ihjäl haha. runt halv två hade vi tröttnat på att gå runt där, men vi var tvugna att vänta i två timmat extra för att älskling och hans kompis willborg skulle komma. efter att dom hade kommit så så skulle vi åka hem till mig och kolla på idol 2008!  wiie..  men först så tappade jag och jennifer bort oss (!)  haha vi skulle gå typ tio meter till vänster men istället gick vi till höger och hamnade i fel ände av köpcentret. haha! iq befriade..

när vi hade kommit hem till mig så skulle vi kolla på en skräckfilm som heter wrong turn, men efter ca en tredjedel av filmen så vågade jag inte mer så då gick jag ut i köket och åt glass och kollade på ensam mamma söker istället, så mkt bättre!
vid elva ungefär så skulle willborg åka hem igen, och jennifer också. fast hon åkte hem runt halv tolv.
alla var supertrötta hela kvällen så det var super skönt att mysa ner sig med älskling i sängen.

vaknade runt halv tio och låg och kollade på tv och låg och väntade på att älskling skulle vakna, och till slut gjorde han det haha.  men nu ska han åka hem :(  buhuu..  så jag måste klä på mig och följa honom till stationen.

måste skynda, skriver mera sen. puss!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0