glass och skrattattack

hejsan!
idag hade jag två lektioner, no och spanska.. väldigt skönt, för vi slutade 30min för tidigt också, så vi slute typ halv 11. sen åkte jag och jennifer hem till mig för att sedan vänta på att tvillingarna B skulle komma.
när de kommit så pluggade vi typ lite, men jag skrattade mest. och åt glass :D haha
snart borde jag vara odödlig, så mkt har jag skrattat den senaste veckan.
runt 5 gick jag och skulle möta älskling i centrum, men på vägen mötte jag erre som man inte träffar så ofta längre, så det var trevligt.
juste nu väntar jag bara på att idol ska börja igen, så jag vet vem som åker ut. hoppas inerligt att johan gör det! eller lars..
dom passar inte in riktigt..

men nu ska jag tillbaka till tvn, fredag hela veckan you know(!)  pusss

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0