grattis martin hihi

hej!
just nu sitter jag i datasalen och bloggar, hihi ska nog bli min nya hobby på rasterna.
sara sitter här bredvid och är himla imponerad av denna sida.. hon är ju för söt aso!
vi har lunch, och sara svälter.. men det serveras ju kassler, blääääääääääääää!  jag tror att jag ska banta lite idag..
och som tur är har vi ju ingen idrott som sagt, så jag slipper springa runt halvnaken i simhallen haha.

dagens humör är super bra, för att idag fyller en viss person år. personen jag pratar om är MARTIN!  hihi grattis på 21 årsdagen!

men nu ska jag gå och äta, puss!



någon som vet hur man lägger in sig själv på google?

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0