high school musical maraton

hejsan!
det var några timmar sen jag skrev senast, även fast det kändes som bara någon timme. haha tiden går snabbt när man har roligt. inte för att jag har speciellt kul nu.. men det är ändå ganska skönt att bara ligga och slappa ibland, eller vad säger ni?
ligger och kollar på high school musical 1&2, haha dom är så grymma.. man önskar ju att man sjöng som dom, jag har försökt med det låter inte lika fint.. haha

haha när älskling skulle åka hem så glömde han självklart sitt busskort hemma hos mig, och det kom han på nere på station. blonda jäkel! haha, så han var tvungen att ta mitt. ingen större skada skedd som tur var.
åh vad jag längtar till lovet när jag kan träffa honom mkt oftare! wiie! vi kan umgås varje dag om vi skulle velat, men nej tack. vi skulle bara ta livet av varandra då.

men nu ska jag fortsätta kolla på high school musical 2, skriver senare ikväll. <3


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0