horoskop + morgondagens planer

Skorpionen ca 23/10 - 21/11

 
Även om ditt arbete tröttar ut dig så tror jag ändå att det är ett bra jobb. Så även om du vill ha ett nytt, tänk på att det redan invanda är bäst. Nu kan det vara så att du kommer att få känna på det sköna och spännande som en romans kan innebära. Man tycker om dig, så skin som en sol av lycka.



låter som en bra dag enligt mitt horoskop, haha.
nu ligger jag bara och väntar på att CSI miami ska börja, så jag kan gå och sova sen.
det är ju en ny dag imorn och då ska jag vara med erica.
det ska bli trevligt, eftersom att jag inte träffar henne så ofta längre.
förut sågs vi ju varje dag, men nu blir det bara enstaka gången i veckan, om ens det.
jag vet inte vad vi ska göra ännu, men det får jag väl veta imorn. 

 btw så har jag städat hela nedervåningen idag, väldigt stolt över mig själv. egentligen var de mitt rum jag skulle städa men jag kom aldrig så långt. får väl ta och göra det imorn innan jag ska träffa ercus.

men nu ska jag gå och laga middag tror jag, sedan kolla färdigt på stjärnor på is. det är ju det enda programmet som går just nu -.- hatar lördagar ibland! aja, hörs snart <3

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0