jag älskar att kolla på feta människor

hejsan allihopa!

kom precis ut ur duschen, det var så skönt att bara stå där och låta varmvattnet rinna. jag var ju lite frusen innan så det passade perfekt. och så blev man ju ren på köpet haha. 

det blir nog inget mer novellskrivande idag, vi får ta den i helgen någongång. dock inte imorgon eftersom att jag ska ut på äventyr, haha har inte vart ute på jättelänge så det ska bli super kul! super taggad haha..

men nu ska jag torka håret och kolla på du är vad du äter. jag älskar att kolla på tjocka människor då känner jag mig så smal. ahaha vilken hobby va?  men jag skriver innan jag går och lägger mig igen. <3

Lämna avtryck
Postat av: Richey

Är det ens nån förutom jag och Adam som läser din blogg? -.-

2008-10-16 @ 21:06:21

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0