jag är nöjd med dagen såhär långt

idag slutade jag klockan ett, super skönt.  i vanliga fall slutar jag klockan tre, så jag är väldigt nöjd med dagen så här långt.
åkte hem direkt och åt lite mat, sedan gick jag upp och la mig i gästrummet och kollade på my favourite CSI Miami, det är så bra alltså! jag förstår inte hur man kan komma på något som är så bra?!

ligger fortfarande här, lånar pappas dator eftersom att min vägrar att ansluta till internet efter min omformatering -.- jag får damp..
men nu kom pappsi hem så nu ska jag gå ner och vara lite social, ska försöka få han att ringa dell sen också så jag kan få internet. då kan jag lägga in lite fler bilder här och på bilddagboken.. jag längtar :D

skriver senare, pussis

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0