jag börjar lära mig

Sista inlägget för ikväll nu då. Har precis fixat ögonbrynen, fortfarande lika fulat men misdre håriga haha.
Ska också fixa till naglarna lite snart, nagellacket börjar flagna bort. Det är inte så fint.
Jag börjar ju bli en riktig höjdare på det här med stor bokstav, haha. Känner mig riktigt cool nu.

Imorgon börjar jag kvart över elva med spanska, och jag ska gå med hunden imorgon igen. Så jag måste väl gå runt tio för att hinner fram i tid. Haha.. Men nu ska jag kolla klart på DHW, väldigt spännade jag som inte brukar kolla på det.  Sedan är det ju självklart Tila Tequila, jippi! Efter det ska jag sova, men vi hörs imorgon. Sovgott allihopa, puss!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0