Jag var inte redo

Jag har inte fattat vad som har hänt än. Varför? Jag kan fortfarande inte förstå varför.. Allt vi har gjort tillsammans, all glädje och sorg vi har gått igenom är bara ett minne blott nu. Första gången vi träffades, första kyssen, alla upplevelser, allt. Jag kommer ihåg allt..
Sju månader, jag var inte redo för ett avslut så tidigt. Du är som en tumör i min hjärna, du finns i mina tankar hela tiden. Jag till och med drömmer om dig, och varje gång så rinner det en tår ner för min kind. Jag var inte redo..
Och även fast du krossade mitt hjärta så är jag inte redo att förlora dig helt, jag vill fortfarande vara din vän. Sju månder och sen aldrig mer få se dig, det går inte. Jag vill vara din vän, jag måste få vara din vän!
Tack för tiden, den har varit den bästa i mitt liv. Jag älskar dig djupt och du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta..

Gud, varför lyssnade du inte på min bön?



Jag tar en paus, men jag kommer tillbaka!

 

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0