Kallar ni tio rader kort eller långt?

Kvällens sista nu. Det kommer inte bli så långt, bara ett kort snabbt inlägg.
Har precis duschat så jag ska torka håret och lite sånt, sedan ska jag ju också fixa naglarna (som vanligt nu för tiden). Imorgon börjar jag 9.50 så jag ska gå klockan nio. Längtar inte, haha. Sedan skulle jag ju egentligen ha slutat klockan elva, men någon jävel har bestämt att vi ska ha datakunskap på fredagar nu så vi slutar istället halv ett :@
Bajs där försvann en och en halv timme av mitt lov :( Men inget att deppa över eftersom att jag har hela nio dagar kvar! Haha.. Har inga planer än för imorgon kväll, får se om jag åker till älskling eller inte det beror på om han ska plugga eller inte.. Annars får jag väl hitta någon annan att leka med. Någon haha?
Satan också, nu blev det ju inte ett kort inlägg som jag hade tänkt haha. Men jag ska gå och förbereda mig för sängen nu. Skriver imorgon när jag har slutat och så. Godnatt! <3

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0