kusinerna blogg

hejsan!
jag skulle skriva ett inlägg i går kväll, men jag hade inget internet-och som vanligt när det gäller mig och mina sysslor så uppstår det alltid problem, och när jag har löst ett så uppstår det ett nytt.ungefär så ser min vardag ut.. haha

men iaf, just nu sitter jag i skolan datasal och skriver.. vi har lunchrast i en halv timme till.
jag och jennifer hade ingenting annat för oss så vi gick hit och satte oss..
jennifer har också skaffat blogg btw, glasspastej.blogg.se hon behöver lite läsare haha.. inte för att jag har så många fler men iaf.. jag hoppas jag har några iaf!

men  nu ska jag surfa lite som man säger.. ska gå in lite på bilddagboken bla. hejfisen.bilddagboken.se
skriver sen när jag kommer hem, puss!


Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0