min supermåndag kraschade

halloj!
det blev tyvärr inget inlägg på lunchrasten, jag har ingen lust att skriva helt enkelt.
idag borjade dagen super bra, men övergick till krasch senare under dagen. men jag tänker inte gå in på detaljer av det negativa för att en viss person inte vill det, och då respekterar jag det. se, när man säger till när man inte tycker om något så kan man få som man vill..

men back to det positiva som gjorde min dag till en höjdar dag. jag fick MVG på mitt geologi prov!!! tjoho, vad jag är stolt!
och ännu bättre är att pappa också kommer bli det, yeyy!
och vi skulle få reda våra matteprov idag också, men jag är ju självklart så långt ner på listan så vår lärare inte hann komma så långt -.- men jag laddar inför imorn, då jag får veta mitt. sen har vi ju engelskaprover som jag gjorde så bra ifrån mig på också, jag undrar hur det går (?)

men aja, nu ska jag skriva en novell.. har börjat om, haha den andra vart lite konstig så jag gör ett nytt försök.

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0