Mitt försök misslyckades

Jag ger upp nu! Jag har försökt hela dagen sedan jag kom hem vid fem att fixa till designen på min blogg.
Som ni ser lyckades jag ju lite, men det är inte så jag vill ha det. Jag behöver hjälp, någon som kan?
Som sagt så har jag fixat med detta hela eftermiddagen så jag har inte hunnit plugga eller någonting -.-
Så det måste jag göra nu, plus att jag ska kolla på generation fett! Mohaha...

Btw så tog min bror körkort idag, så det betyder att jag kan få skjuts! Wiie.. :D
Haha, men nu måste jag gå och ta bort smink och allt annat tjafs.
Börjar ju tidigt imorgon också, så jag hinner inte skriva imorgon bitti,
så ni vår vänta till kvällen då jag ska fortsätta mitt försök till en finare design.
Nu ska jag gå, puss och godnatt!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0