NHL here we come

haha kom precis hem från skolan/jakan. 
fick inte veta mitt matteprov idag heller, dampar sönder på min fucking lärare!
sista lektionen så åkte vi ju skidskor, och jag var så awesome!  haha seriöst, det var så pinsamt! massa småkillar som åker runt och äger så kommer man själv och försöker hålla sig på benen.. det var ett stort skämt aso hahaha..
men det var kul iaf, haha garvade as mkt. sen hade vi match och mitt lag vann ju självklart och jag gjorde mål (a)

efter hockeybockeyn så gick jag, jennifer och sara till jakan. jag skulle köpa linne och leggins, sen fick jag schampo på köpet, wiie! men nu ska jag fixa lite saker, skriver sen <3


hej vi är coola!

Lämna avtryck

Lämna spår här:

Ditt namn:
Glöm mig inte!

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0